0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0

Чоловіки випередили жінок у витратах до Нового року.

Динаміка збільшення витрат «Снігуроньок» свідчить про те, що жінки розпочали підготовку до свят у середньому на 3–4 дні раніше за чоловіків. У чоловіків витрати за низкою категорій досягли максимуму лише 31 грудня. Так, наприклад, витрати на ювелірні вироби, косметику, алкоголь та сувеніри збільшилися цього дня порівняно з початком періоду сезонних витрат більш ніж утричі. У 2,5 рази вище за звичайний рівень грудня виявилися 31 грудня і витрати чоловіків на купівлю іграшок.


«Діди Морози» напередодні Нового року почали активніше купувати в магазинах жіночого одягу (максимум денних витрат склав 6,2% від сукупних витрат за місяць у цій категорії), а також дарувати квіти (7,5% витрат довелося на 31 грудня) . «Снігуроньки» ж шукали подарунки у традиційно «чоловічих» категоріях — магазинах спортивних товарів та чоловічого одягу (максимум денних витрат 6,4% та 6,5% відповідно)», — наголошується у звіті.



Онлайн курсы IT